Discussions about Alcatel PBX, CRM Call Centers and Unified Communications RSS 2.0
 Monday, 21 September 2009

 

Applied Networks Hellas has recently completed the installation of advanced Alcatel-Lucent hotel telecommunication systems for Club Med in Athens and Gregolimano.  The project includes the installation and management of advanced PBX systems OMNI PCX Enterprise configured for large hotels as well as Club Med’s offices in Athens.   The hotel PBX  is connected to a PMS system for automated charge management while in Athens AppliedNet installed an OmniTouch CCD Call Center and a complete management and reporting application.  Both systems are directly connected to Club Med’s international network.


AppliedNet is awarded a 7 year support services contract for technical support and management of Club Med’s telecommunication systems in Greece.  Alcatel-Lucent and its global partners are implementing similar installations worldwide for Club-Med.  In Greece, the project is implemented by Applied Networks Hellas.

--------


Με επιτυχία ολοκλήρωσε η Applied Networks Hellas την εγκατάσταση εξελιγμένων τηλεπικοινωνιακών συστημάτων της Alcatel-Lucent στα Club Med σε Αθήνα και Γρεκολίμανο Εύβοιας. Το έργο περιλαμβάνει την εγκατάσταση και τη διαχείριση σύγχρονων τηλεφωνικών κέντρων Alcatel-Lucent OMNI PCX Enterprise εξοπλισμένων για να καλύψουν τις ανάγκες ξενοδοχείου 610 δωματίων στην Εύβοια αλλά και τις ανάγκες Διοίκησης που βρίσκονται στην Αθήνα. Το τηλεφωνικό κέντρο στο Γκρεκολίμανο είναι τελευταίας έκδοσης και έχει διασυνδεθεί πλήρως με σύστημα PMS για τη διαχείριση των χρεώσεων του ξενοδοχείου. Στην Αθήνα έχει υλοποιηθεί εφαρμογή διαχείρισης κλήσεων Call Center ΟmniTouch CCD καθώς και εφαρμογή συλλογής και διαχείρισης στατιστικών στοιχείων. Και τα δύο συστήματα έχουν συνδεθεί απευθείας με κέντρα του εξωτερικού.


Η Applied Networks Hellas έχει αναλάβει την υποστήριξη και τη διαχείριση των Club Med στην Ελλάδα για τα επόμενα 7 χρόνια. Η Club Med πραγματοποιεί αντίστοιχες εγκαταστάσεις σε παγκόμια κλίμακα σε συνεργασία με την Alcatel-Lucent.  Στην Ελλάδα το έργο υλοποιείται από την Applied Networks Hellas.

Monday, 21 September 2009 10:33:45 (GTB Standard Time, UTC+02:00)  #    Comments [0] -
CTI
 Sunday, 15 March 2009

Applied Networks Hellas has recently been engaged in a host of cutting edge Alcatel-Lucent projects in Greece. Among our customers: Groupama, Marfin Egnatia Bank, Eurobank, Olympia Odos, Atiki Odos, Minoan Lines, Data Research & Consulting.  These projects involve advanced IP telephony solutions, call centers, management solutions and multi-vendor interoperability architectures.  Below the highlights in Greek:

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α.Ε.

Ενοποιημένο δίκτυο φωνής 9 τηλεφωνικών κέντρων Alcatel OMNI PCX Office, διασυνδεδεμένα με IP τεχνολογία. Δημιουργία ενιαίου Call Center με σύστημα καταγραφής και ηχογράφησης συνομιλιών. Σύγχρονο σύστημα διαχείρισης εξοπλισμού κι εφαρμογών.

Groupama ΦΟΙΝΙΞ Α.Ε.

Επιτυχής αναβάθμιση κεντρικού τηλεπικοινωνιακού κόμβου στην τελευταία  εμπορικά διαθέσιμη έκδοση Alcatel OMNI PCX Enterprise με εγκατάσταση ενός απομακρυσμένου IP Media Gateway με Passive Call Server.  Η αρχιτεκτονική σχεδιάστικε για την εξυπηρέτηση και απομακρυσμένων χρηστών στο Ηράκλειο της Κρήτης και να καλύψει τις ανάγκες του οργανισμού για την σταδιακή διασύνδεση επιπλέον απομακρυσμένων εγκαταστάσεων της Groupama. Το σε ενιαίο IP  τηλεφωνικό κέντρο εξασφαλίζει σημαντική μείωση των τηλεπικοινωνιακών δαπανών του Οργανισμού.

Αττική Οδος Α.Ε

Ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση των κεντρικών κόμβων του τηλεφωνικού δικτύου της Αττικής Οδού, που περιλαμβάνει τη διασύνδεση 25 σημείων, σε τελευταία έκδοση. Οι κεντρικοί κόμβοι του τηλεφωνικού δικτύου μεταφέρουν σημαντικές πληροφορίες στο σύγχρονο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας. Επιπλέον υλοποιήθηκε σύγχρονη εφαρμογή για την διαχείριση όλου του εξοπλισμού που επιτρέπει την διάγνωση/αποτύπωση  καθώς και την αποκατάσταση όλου του εξοπλισμού.

DATA Research και Consulting

Υλοποιήθηκε σημαντική επέκταση του Call Center που επιτρέπει την διαχείριση μεγάλου αριθμού κλήσεων που δέχονται τα νοσοκομεία του Νομού Αχαίας. Επιπλέον υλοποιήθηκε σύγχρονο σύστημα καταγραφής κι ανάκλησης συνομιλιών.

Marfin Eγνατία Τράπεζα.

Εγκατάσταση τηλεφωνικών συστημάτων σε όλα τα νέα υποκαταστήματα της Τράπεζας με μελλοντική δυνατότητα διασύνδεσης και δημιουργίας ενιαίου δικτύου.

 Eurobank A.E.

24ωρης τεχνική υποστήριξη του τηλεφωνικού κέντρου της Εurobank με 700 ΙP users.

Μινωικές Γραμμές

Aναβάθμιση και διασύνδεση των κόμβων Ηρακλείου Κρήτης και Πειραιά που δίνει την δυνατότητα στις ΜΙΝΩΙΚΕΣ να έχουν απομακρυσμένους IP users σε διάφορα σημεία πώλησης εισιτηρίων.

Sunday, 15 March 2009 18:09:32 (GTB Standard Time, UTC+02:00)  #    Comments [0] -
CTI | IP Phones | OmniPCX Office | Unified Communications
 Friday, 12 October 2007

Το Alcatel Smart Call είναι μια εφαρμογή Microsoft Windows που επιτρέπει στους χρήστες να καλέσουν οποιοδήποτε τηλεφωνικό νούμερο από οποιαδήποτε οθόνη των Windows επιλέγοντάς το και δίνοντας με δεξί κλίκ την εντολή στο τηλεφωνικό κέντρο Alcatel Omni PCX Enterprise του γραφείου να το καλέσει.

 


Η εγκατάσταση του Alcatel Smart Call μπορεί να προσφέρει δραματική βελτίωση της παραγωγικότητας σε μεγάλες επιχειρήσεις:  επιτρέπει τηλεφωνικές κλήσεις με επιλογή τηλεφωνικού αριθμού από το PC του υπαλλήλου χωρίς πληκτρολόγηση στην τηλεφωνική συσκευή! Συνδέεται επίσης με τον κατάλογο των χρηστών της επιχείρησης και παρέχει την δυνατότητα εξερχόμενης κλήσης αλλά και αναγνώριση εισερχόμενης με βάση την διεύθυνση e-mail του υπαλλήλου.

 

To Alcatel Smart Call απαιτεί τηλεφωνικό κέντρο Alcatel Omni PCX Enterprise και διατίθεται από την Applied Networks Hellas σε συνεργασία με τα Alcatel Professional Services.  

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την Applied Networks Hellas.

Friday, 12 October 2007 20:07:07 (GTB Standard Time, UTC+02:00)  #    Comments [1] -
CTI | Unified Communications
 Thursday, 16 August 2007

Τα soft phones είναι εφαρμογές Windows που προσομοιώνουν τις λειτουργίες μιας τηλεφωνικής συσκευής και σας επιτρέπουν να έχετε τηλεφωνικές υπηρεσίες από το PC ή το laptop μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της Alcatel. Γι’ ακουστικό και μικρόφωνο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μικρόφωνο και ακουστικά συνδεδεμένα στο PC. Μερικά soft phones σας επιτρέπουν επίσης να ελέγξετε από το PC και άλλες τηλεφωνικές συσκευές όπως το κινητό σας τηλέφωνο.

To soft phone της Alcatel που διατίθεται για εμπορική χρήση, είναι το Alcatel-Lucent 4980 Soft Phone.

 

Συνδέεται με τηλεφωνικό κέντρο OmniPCX Enterprise και υποστηρίζει όλες τις λειτουργίες 4400.  Είναι διαθέσιμο μέσω της Applied Networks Hellas για εμπορική χρήση.

Πρόσφατα παρουσιάστηκε και μια λύση freeware το forever4035 softphone for Alcatel OmniPCX.

Το forever4035 is είναι μια προσομοίωση της συσκευής 4035 e-reflexe της Alcatel και συνδέται με το OmniPCX Enterprise.  Υποστηρίζει ένα πλήρες API και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη εφαρμογών CTI.  Δυστυχώς όμως δεν είναι εμπορικά διαθέσιμο.  Η άδεια χρήσης του είναι μόνο γι’ αξιολόγηση και δεν επιτρέπεται η εγκατάσταση του σε παραγωγή.

 

Thursday, 16 August 2007 20:03:03 (GTB Standard Time, UTC+02:00)  #    Comments [1] -
VoIP | CTI
Archive
<2017 July>
SunMonTueWedThuFriSat
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345
About the author/Disclaimer
© Copyright 2017
Applied Networks Hellas S.A.
Sign In
Statistics
Total Posts: 14
This Year: 0
This Month: 0
This Week: 0
Comments: 1687
Themes
Pick a theme:
All Content © 2017, Applied Networks Hellas S.A.
DasBlog theme 'Business' created by Christoph De Baene (delarou)